Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

  Galanterie Jičín  ... U Chramostů ...   

• Reklama •

Svobodná škola - přirozená cesta pro Vaše děti >>>

Inzerce Jičín - nemovitosti a ostatní v regionu   >>>









Zpátky do trenek


Teplé ponožky z nejlepších?


 


Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

1. Všeobecně

Obchodní podmínky platí pro objednávky skrze eshop nebo prostřednictvím emailu. Kupující zasláním objednávky bez výhrad souhlasí s obchodními podmínkami. Je-li kupující konečný spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li kupující podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem.

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce.

3. Dodání zboží, dodací lhůta

Před odesláním objednaného zboží si vyhrazujeme právo kupujícího kontaktovat za účelem ověření závazné objednávky (telefonem nebo emailem). Pokud nedojde k potvrzení ze strany kupujícího, bude objednávka stornována. Dodací lhůta začíná dnem, kdy byla obdržena závazná objednávka (včetně nutných podkladů pro vyřízení). Podle dostupnosti produktů budou objednávky vyřizovány v co nejkratší době (2-10 dnů). Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedenou adresu.  Zboží zasíláme Českou poštou. Níže uvedené ceny jsou vč. DPH:

• při platbě fakturou předem na účet - cena zboží + 139,- Kč poštovné/balné za zásilku do 10 kg - neboť nám pošta od 1.2.2015 zdražila :-(

• dodání na dobírku: cena zboží + 139,- Kč poštovné/balné za zásilku do 10 kg + 40,- Kč dobírka - neboť nám pošta od 1.2.2015 zdražila :-(

• pokud lze odeslat zboží jako doporučené psaní (1-2 kusy čepic bekovka čí zmijovka, ponožky, bižuterie, šály apod.), pak poštovné/balné činí při platbě fakturou předem 99,- Kč, na dobírku 129,- Kč. Neváhejte nás v tomto směru kontaktovat.

Při převzetí zboží od dopravce překontrolujte obal (poškození při dopravě). Odpovědnost v tomto případě nese dopravce. Při pochybnostech a viditelném poškození sepište s dopravcem protokol o poškození zboží a nás neprodleně informujte.

Zboží si lze odebrat i na prodejně - osobní odběr. Lhůta pro vyzvednutí (není-li předem dohodnuto jinak) je 10 dnů.

4. Odstoupení od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající vrátí zákazníkovi přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující.
Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.

5. Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající má právo zrušit objednávku nebo její části v případě, že se zboží nedodává nebo nevyrábí. V tom případě prodávající seznámí s vyvstalou situací kupujícího a dohodnou se na dalším postupu.

6. Reklamace

Na zboží je 2 letá záruční doba (započatá ode dne převzetí zboží).
O uplatnění reklamace nás informujte emailem na adresu  jana(zavináč)galanteriejicin.cz
Reklamované zboží zašlete:
• společně s kopií faktury, popisem vady
• jako doporučený balík (s označením REKLAMACE) na adresu Galanterie U Chramostů, Husova 72, Jičín 50601
Reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů. O výsledku budete informováni emailem. V případě uznání reklamace máte nárok na výměnu zboží, eventuálně vrácení peněz

7. Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete zde

8. Další práva a povinnosti smluvních stran

1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. etržby

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.